Big girls don't cry ..

Kommer de bli en ny because of you tro? ;) den kanske behövs bytas ut . :p
skola idag igen, börjar komma in i rutiner nu känns de som. sen när jag kom hem var jag hur sprallig och hade en massa energi, och vart jag fick den ifrån har jag absolut ingen aning om? för i skolan klagade jag på hela tiden att jag var trött och hade ont i huvudet, men ibland svänger de snabbt, de är ju tur : )
tog en promenad till mormor&morfar idag och fick kvällsmat eftersom varken mammsen eller pappsen är hemma. men pappa kommer ju hem imorgon så då kommer nog maten stå på bordet som vanligt igen. om jag inte är snäll och lagar mat till honom imorgon :p men iallafall kilade upp på stan med sara sen och där fick vi oss ett gott skratt haha! inte behöver man sitta framför tv:n och kolla på dockusåpor när vi har dom in real life här i arboga :) träffade fia oxå :D Men nu ska jag nog röra mig mot sängen om jag inte får nått ryck och ska gå en kvällspromenad nu.. har ioförsig inte pluggat på engelska glosorna tills imorgon, men de har jag absolut ingen ork till :s men ska dra mig nu, hejsvejs : )  Nu längtar jag till helgen :)




image2

Kommentarer
Postat av: em

det blev INTE någon ny "because of you".

Möjligen "no one" med Alicia
Keys, eller vad säger du?

2008-01-31 @ 10:49:53
URL: http://EmmaNorgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0