Helg, skola osv.

Skola idag igen, ganska snabb dag. Mötte sedan upp Ami för att kila ner till Fritid&kultur, kan de heta så? Men iallafall, vi skulle fixa nycklar till Laduback&sturehallen, hamnade sen här & har nyss pratat med Carolin :)
Ska snart ta itu med lite skolarbete. Har svenska, engelska & spanska tills imorgon, usch!

Men för att dra helgen lite snabbt nu.
i fredags vare skola, sen på kvällen blev det bara mys med familjen :)
Lördag sen så var det fest inplanerat & så blev det. Jag, johanna & Carolin åkte till Glanshammar där det blev förpärla med Ida, Annie, Madde & Sofi, sen tog vi bussen in till Örebro där vi skulle på inflyttningsfest hos Pontus. så efter ett tag så hittade vi dit. Får tacka för en trevlig kväll :) sen var ju tanken var ju att vi skulle låna min kusins lägenhet och sova där, men vi stannade hos Pontus och sov där. så 7st trängde vi ihop oss i Pontus lilla lägenhet, men de gick ;) så igår blev det en riktig slappar dag. kikade den nya beck filmen med Sara, men hade lite svårt att hålla mig vaken bara men de gick bra, så var de en kort promenad senare. 
så de var den helgen, och nu börjar skolan dra igång på allvar så det är bara att kämpa på och se fram emot nästa helg.
ska dra mig mot skolböckerna nu ..
Hejsvejs .

Kommentarer
Postat av: elinnord

har du röven fulla med lökar julia?? ;) hahaha

2007-08-29 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0