Orientering

Skola idag igen muntert... men de var en ganska slapp dag, käkade med Madde sen på viking, innan orienteringen bra uppladdning ;) och orienteringen gick ju som den gick haha! virrade bort oss helt och hållet ett tag :P Sen blev det en snabbdusch för att sen kila ner till fritid&kultur igen eftersom nycklarna jag fick i måndags inte fungerade :/ Men det var snabbt fixat, bara  nån siffra hon hade skrivit fel på. Traskade sedan över till Sara för att plugga. Ambitiösa som vi var satte vi oss framför tv:n och checkade One three hill samtidig ;D När de är slut får Sara för sig att vi ska cykla upp till badet och simma. Jahapp sagt och gjort så gjorde vi det, bikade hem till mig på hennes osäkra tralla hämtade min trogna cykel&badkläder fortsatte upp till badet. simmade och bubblade. Sen blev det mys framför en Wallander film, me like : )
Men nu ska jag röra mig mot sängen så jag kommer upp till skolan imorgon .
Och planer för helgen finns redan : )

natti natti : )


Kommentarer
Postat av: carrobarro

vad är det för planer du har? Fira Sara eller ska du till parken? Dela med dig av dina idéer kvinna :D

2007-08-30 @ 15:32:04
URL: http://carooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0