En evighet!

Nu var det verkligen en envighet sen jag skrev.
Jag ska som jag sagt förut, göra ett försök att förbättre mig :)

Och nu är lucian över, eller ja inte riktigt vi har ju ett framträdande kvar imorgon för kommunfullmäktige.
Men de är ett minne för livet att få vart en av de 7 kandidaterna :) & vi var ett toppen gäng :)
Och nu har jag gjort klart alla prov för den här terminen, men hur allting har gått de ska jag inte nämna här .
Kan ju bara säga att jag vet ett nyårslöfte som jag verkligen ska hålla! Eller ja flera ioförsig, men speciallt ett.

Om 6 dagar då är det julafton! :D De flesta vet hur min julafton ser ut, så jag tänker inte skriva ner det här ,-)
Och nyår är planerad & klar redan, känns skönt det : ) Börjar med middag & förkrök hos Sofia med ett gäng sköna brudar! :D



Men nu ska jag slänga mig i sängen & kolla på Oc :D

Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0