Julafton :)

Då var julafton över, gick lika fort som vanligt, och jag längtade lika mycket som vanligt ;p
Fast iår följde jag inte alla mina traditioner :/ men men, ibland ska det ske en förändring oxå, eller ja iår var det flera på samma gång, men alla de orkar jag inte skriva upp nu :)

Är iallafall nöjd med dagen , det hoppas jag att alla mina nära och kära, och självklart alla andra också är :)
Fick en bärbar dator, smycken, pengar, kläder, böcker, saker till rummet, och lite annat smått och gott :)

Men nu ska jag sova, för nu är jag trött & hungrig, kanske ska springa upp och äta nått först? Ett under att jag är hungrig nu efter allting man har ätit idag, haha. Men magen bestämmer :p

God natt : )




Nu är det inte långt kvar, på måndag smäller det! ,-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0