En helt vanlig onsdag fast med snö :D

Äntligen har den efterlängtade snön kommit ! :D Fast vem vet hur länge den stannar? Har ju redan börjat smälta bort :/  Men har jag tur kanske jag får lite kvar tills jag fyller vilket är om 13 snart 12 dagar :D Och i brist på annat idag så räknade jag ut hur många dagar och ungefär hur många timmar det är kvar tills jag fyller 18år :D Det är 279 snart 278 dagar och ca. 1100 timmar kvar. Men nu ska jag inte babbla en massa om det utan jag ska kortfattat skriva ner min dag, Kom hem vid 3 och gjorde ingenting, sen gick jag in till sturehallen vid 4 för att bli intervjuad och fotograferad sen vidare på lucia träningen. Vi börjar få bli riktiga proffs nu Lindus ;D Sen hem för att slappa, sen tog jag och mamma bilen hem till familjen andersson där Lina & Hanna även befann sig :) Stannade och pratade ett tag sen åkte vi hem igen och placerade oss framför tv:n fram tills nu. Då jag skriver ett inlägg innan det är dags för sängen. Ska ner och läsa igenom allt jag ska kunna inför redovisningen imorgon sen ska jag kolla klart på Se upp för dårarna.
Men nu står min kära bror och tjatar om datorn, jag ska väl vara snäll för engångskull och lämna över den.
Så jag säger godnatt nu :)

Kommentarer
Postat av: sandraaaaa!

haha :D dåligt länge du har kvar ;) jag har bara 71 dar kvar! :D hihih :D

2007-11-12 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0