Fika / Plugg

Kom nyss hem efter en fika och plugg på stadsgården med Lindus & Madeluttan : )
Verkar vara ett bra inlärningssätt för mig .
Nu ska jag bya dvd med min lillebror eftersom den han har passar bättre in i mitt rum.  
Sen har jag träning och om jag orkar efter det ska jag gå en promenix :)
Och min förskyldning blir inte ett dugg bättre :s
Ioförsig kanske jag vet varför den blev sämre efter helgen, men det är smällar man får ta.
Nu ska jag kila som sagt.

Puss hej då : )




A n d   T h e   T e a r s   C o m e   S t r e a m i n g   D o w n   M y   F a c e
W h e n   Y o u   L o s e   S o m e o n e   Y o u   C a n ' t   R e p l a c e
C o u l d   I t   B e   W o r s e  ?



M i s s   Y o u . . .

Kommentarer
Postat av: Carolin

HAHAHA, jag vet också varför det inte blev bättre sen helgen!

2007-11-06 @ 18:25:43
URL: http://carooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0