Home again

Då var man hemma igen. Orkar inte skriva ner hela resan detaljerad, så jag beskriver den kortfattat riktigt rolig :)
Hemresan blev mindre rolig, men även det ska hända ibland. Därför stannade jag hemma idag och vilade, vilket resulterade att jag missade två viktiga prov, som jag troligtvis kommer få skjuta upp till den 14:e december. Och då har jag tre prov att göra den dagen! Så ska försöka lägga på min charm och ändra på det, och så får jag hoppas på att min otur inte dyker upp. För då kommer jag ha väldans mycket att göra den sista veckan.

Men nog om det. Nu hoppas jag på att jag är frisk, så imorgon ska jag pallra mig iväg till skolan och träffa mina sötisar igen :)
Sen blir det hem och intensivplugga matte, iväg på luciaträning, hem igen och fortsätta med matten.
På torsdag är det öppet hus, sen på fredag är vi lediga och då hoppas jag att det finns platser i bussen som går upp till Stockholm. För isåfall ska jag Elin & Lindus iväg och jul handla :)

Men nu ska jag kila ner till min nya tv och kolla på Djävulen bär prada sen sova :)
natti natti : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0