One day left!

Imorgon smäller det då blir jag äntligen 17 år! :D Och då är det bara 366 dagar tills jag fyller 18 år , de ni ,-)



Hade engelska nationella idag, ingen aning om hur det gick, men det brukar jag ju inte ha heller när det gäller engelska, så får ta det som de kommer.
Slutade vid 1, kilade då upp till Anton & Klara för att fika och kika på Oc, sen ner till mammsen för att slutföra mitt jobb jag höll på med. Sen hem och då kom Jenny! :D Henne har jag inte sett på evigheter! De får det verkligen bli ändring på. Nu har jag nyss skrivit klart lappar till mina små kära handbollsflickor som dem ska få imorgon :)
Så nu ska jag träna på min engelska redovisning, sen sova :D För nu vill jag ha tisdag! :D




Men ska ju hinna med att resumera helgen innan jag drar mig härifrån.
Fredag: Skola först, kilade sen hem till familjen Nord och kikade på Idol med dem :D
Lördag: Träning på morgonen, sen slappa. Och på kvällen blev det först fix, sen kom tjejerna hit på förkrök, sen vidare till Daniel & Linus som hade inflyttningsfest i dubbla lägenheter ,-) Hade en toppen kväll! :D
Söndag: Vaknade med ett tungt huvud, men inte hindrade det mig från att gå in i sturehallen där vi hade två matcher. Blev tyvärr förlust, men ibland ska man ha motgångar oxå .På kvällen kom Berndt, Hanna, Martin, Pia, Anders, Moa & Elin för att fira mig i förskott. Sen blev det sängen :)



Nu ska jag ta tag i engelskan,  så jag inte får Monica efter mig imorgon.

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0