Paartey ,-)

Ännu en vecka som har gått utan blogg skrivande, men jag tror inte någon vill höra mitt tjat om skolan och andra tråkiga saker, därför har det inte blivit något inlägg.

Men nu när det händer nått skoj då ska jag självklart blogga :-)

Om ca 90 minuter kommer tjejerna hit för förpärla innan vi ska vidare på inflyttningsfest hos Daniel & Linus :)
Taggad till max nu, tror det kommer bli en riktig rolig kväll tillsammans med sköna tjejer :-)
Men nu ska jag kila ner i min källare och börja gör mig iordning så jag slipper stressa mot slutet som jag alltid gör.

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha ,-)


image12




Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag gillade gårdagen som tusan, hihi. En av de bättre, eller vad tycker du?

2007-11-18 @ 21:13:40
URL: http://carooliin.blogg.se
Postat av: Julia

Självklart var den en av de bättre kvällarna, jag hade jätte roligt :-D

2007-11-19 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0