R.i.p / Höstlov

Nu var det verkligen länge sen jag skrev igen . . .
Men jag ska göra ett nytt försök att bli bättre .



Nu är våran höstlov slut . Och det har bjudit på blandade känslor .
I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, i lördags blev det fest hos Johanna, sen i söndags vad gjorde jag då? Jobbade iallafall måndag och tisdag, shoppade på onsdag, torsdag vad gjorde jag då? Fredags då var jag i Västerås med mamma, august  & mormor, sen på kvällen gick jag fackeltåg med handbollen och sen blev det idol med Linus. Lördagen hade vi först träning, sen kom beskedet att du inte fanns i livet längre. Ibland är livet så grymt orättvist,! Jag saknar dig som bara den. Aldrig mer kommer jag höra dig röst säga "Tjeena Julia"  Allting hände så fort. Så orättvist.
På kvällen sen så blev det förfest  hos mig med Jonte, Micke, Filip, Sara, Sandra och Roy. Sen gick vi ut, varför vi gjorde det har jag ingen aning om, men men , slutade med att vi hamnade hos Amanda . Sen vid två kilade jag och Sandra hemåt och jag spenderade min första natt i källaren :) Igår så hade vi två matcher, en mot Eskil & en mot Tillberga. Första så förlorade vi och andra spelade vi lika : )
Sen på kvällen åkte jag Sandra, Jesper & Henrik in och kollade på Sara & Natalie när de dansade :-)
Åkte sedan hem och kopplade in tv:n, dvd, video & boxern, sen blev det sängen : )



Det var mitt höstlov lite kortfattat & nu är det slut. sitter i skolan nu :/
Och den här veckan kommer inte bli kul! Det som ska hinnas med är ledarmöte, träning, skriva klart engelska grejset som jag inte ens kommit på ett ämne jag ska ha, redovisa lettlandsgrejset, plugga till idrottsprovet på fredag, sen är det ju alltid nått annat pucko till lärare som kastar in en massa annat man ska hinna göra! :@



Men nu ska jag kila och arbeta så jag inte kommer mer efter än vad jag redan gör.
Byebye!



DÄ S a k n a d . . .

L i g h t s  W i l l  G u i d e  Y o u  H o m e . . .
 
R . I . P
C . L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0