Söndag kväll .

Så var ännu en helg över. Men den har varit helt i min smak, fast lugn. I fredags vart det idol, skoj som vanligt :)
Sen i lördags så vart det shopping, inte för att jag var på speciellt bra shopping humör, orkade knappt gå in i affärerna, så det blev ett par vinter skor & llite smycken för min del, annars hängde jag bara med mamma och kollade på inredning och julsaker som vi båda är galna i ; ) Kom hem vid 7, kilade då över till Elin för lite umgänge och Svensson svensson, kilade hem och vidare till Johanna där även Sara och Sandra befann sig. Kikade lite på Just my luck, sen blev det en massa prat, kilade hemåt vid 11 och då blev det film, sen somnade jag vid 2 :)
Idag har jag kikat på hopptävlingar som min kusin var med på, satt i 2.5timme och väntade, gissa om jag frös! Åkte vidare till mormor &  morfar för farsdags-fika sen hem. 
Men nu ska jag kila i säng.
natti natti .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0