En helt vanlig söndag kväll .

Så sitter man här som vanligt på söndagkvällen. Inte för jag har haft den roligaste helgen, men de ska komma såna också.

Mådde verkligen piss i fredags så gick hem efter engelskan och gjorde.... ja vad gjorde jag då? de minns jag knappt. Eller jo, Elin kom hit efter hon hade gjort sitt prov, sen kilade vi upp till Aspis för hon skulle köpa godis så tillbaka hit för att kika på Oc :) Sen på kvällen var släkten här och firade mamma. Blev sängen tidigt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen för basutbildningen för ledare.

G
ick upp vid halv 8 på lördagen så kom Fiffi. Kikade på Svensson svensson innan vi åkte till Eskilstuna där utbildningen var. Helt okej dag, men de var ju som att sitta och lyssna i skolan även fast det handlade om andra intressantare saker nu. Men vi tog oss igenom dagen med god mat & fika och trevligt folk. Så vid 5 åkte vi hemåt igen. Käkade med Carina, Berndt & familjen, sen kilade jag till Emma och såg på Svensson svensson. Umgicks med henne ett tag innan jag insåg att klockan var lite för mycket, då tog jag pärlan och cyklade hem i höstmörkret. Men många gamla minnen han vi prata om ,-) Kom hem till trevligt folk, så jag socialade mig lite med dem innan det blev sängen alldelses för sent med tankte på att jag skulle upp tidigt morgon efter igen.

K
lockan ringde samma tid som morgonen innan. Latade mig i sängen ett tag innan jag tog mig upp, och vi åkte mot Eskilstuna idag igen för utbildningen igen. Tog oss igenom denna dag igen, sen åkte vi hem vid 5. Sen ikväll har jag setat vid datorn, , övningskört eftersom jag ska köra imorgon med skolan och skrivit en bokrecension som jag även håller på med nu.
Och den förbannade förskyldningen har varit hemsk i helgen, hoppas att den blir bättre den här veckan.

Sen imorgon ska vi på Dreamgirls på kvällen :) Vet inte vilka de blir mer än jag, Madde och Elin det visar sig imorgon :-)

Och på tisdag då smäller de, då står dem här och ska stanna en vecka, haha hoppas att det blir kul .-) Fick iallafall ett mail av min tysk idag, hon såg fram emot att komma hit så ;)

Kan ju tillägga också så här på slutet att rummet är snart klart :D Golvet ligger, tapeterna ska upp på tisdag, bubbelbadkaret vi ska ha får plats, kan det bli bättre ? ,-)

Men nu ska jag vara duktig och fortsätta jobba så jag kommer i säng snart, vill ju inte somna framför ratten imorgon ;-)

Godnatt .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0