Fredag & snart är det helg :-)

Har blivit alldeles för dålig på att skriva blogg måste bli ändring på det.

Sitter i A3 nu, ska komma på ett ämne jag kan prata om på engelskan! Hur fan ska jag lyckas med det ? Fick tillbaka mitt matteprov idag också, hade en poäng från vg, surt :/ Och på engelskan fick jag g, vilket är väldigt bra för att vara mig :-)

Efter skolan ska jag uträtta några ärenden på stan sen hem och vila upp sig inför kvällen.
Då tar jag, Sara, Jenny, Natalie & Fredrik tåget in till Västerås : ) Hoppas att det blir lika roligt som förra gången, men det tvivlar jag inte på ,-)

Imorgon så ska mina små tjejer spela match igen klockan halv 2 i Sturehallen :) Hoppas att vi kan jämna till siffrorna lite bättre den här gången ,-)

Men nu ska jag försöka vara lite aktiv i lektionen och komma på nått ämne.
Byebye .-)


image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0