GRATTIS ELIN :-D

Sitter och har svenska nu, ett under att vi får sitta i en datasal och jobba. Skriver rent min insändare om den nya sporthallen eller ska jag kanske kalla den "Vasahallen". Har ingenting planerat idag, eller jo min vanliga promenad :-) Ska väl kanske plugga lite företagsekonomi eftersom Lars slängde in ett prov till som vi ska ha på fredag. Helt plötsligt fick jag visst någonting att göra idag. Ser fram emot torsdag då jag ska vara ledig :D Ska vara med på en temadag om Indien med min moster .-) Så det bler bara 4 skoldagar för min del den här veckan. Så har vi tre födelsedagar denna vecka, mamma på torsdag, Daniel på lördag och Johnny på söndag, så då blir det en massa kalas :) Men nu ska jag försöka vara effektiv och jobba lite, undra hur det ska gå en måndags morgon? haha vi får väl se.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0