Grattis mamma :-)

Nu var det ett par dagar sen jag uppdaterade, men har verkligen inte orkat. Nu tre dagar i rad har jag haft en hemsk huvudvärk och ont i kroppen som inte går över, den blir bara värre och värre, vet snart inte vad jag ska ta mig till :S
Men men, idag har jag varit ledig eftersom jag skulle vara med min moster & tre andra dagmammor och deras barn på en temadag om Indien. Så Patrik hämtade mig kl 9 så åkte vi dit, sen vid 2 hämtade han mig & körde hem mig, stackarn han fick flänga fram och tillbaka till och från stan hela tiden ,-) men jag hade en rolig dag där =)
Kom hem & ringde Fiffi, pratade med henne nån timma sen skulle jag hjälpa mamma att städa huset .. Efter de skulle jag skriva bokrecensionen hade jag tänk, men då är boken spårlöst försvunnen :s Den ligget säkert kvar i skåpet , ahhh. Så blev huvudvärken värre & de var kört att ens försöka med företagsekonomin som jag har prov i imorgon! Hur fan ska detta gå? Åt sedan på Athena med mamma, august, carina, klara mormor & morfar för att fira mamma : ) Kom nyss hem och satte mig här. Huvudet är inte bättre, så det blir inget plugg utan sängen redan nu, får hoppas att de är bättre imorgon. Vill inte bli sjuk :/

Den här helgen kommer det inte bli mycket fart i heller. Imorgon är det först kalas för mamma, sen lördag och söndag kl.10-18 har jag och Fiffi ledarutbildning i Eskilstuna, så missar kalaset på söndag för Daniel & Johnny.
Sen på tisdag så kommer tyskarna hit till oss, haha det kan nog bli en rolig vecka får vi hoppas på ,-)

Men nu ska jag kila till sängs som sagt.
Sov så gott .-)

Kommentarer
Postat av: elinnord

du har vartit borta en dag, men de känns som man inte sätt dig på evigheter..hm skumt! :D

2007-10-04 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0