Projektarbete

Snart är veckan slut och då har jag ett helt höstlov framför mig :) Det ska bli sååå skönt :)
Men först ska projektarbetet vara klart och jag håller på med det sista nu.
Idag var vi i Köping och tog kort till tidningen på oss lucia kandidater, så det blir en överaskning på tisdag och se hur dem blev, hehe men lång blev jag ju på ett av korten! :D
Efter det så blev det en snabbis promenix med mammsi =) Hade sen en lång pratstund med Emma på telefonen och sen hamnade jag här. Ska försöka bli klar med det sista nu så jag får sova sen..

Imorgon blir det en lugn dag, hoppas på att få träffa Emma på kvällen, sen på lördag blir det partaj igen :)
Och sen är det höstlov! :D

Men nu ska jag skynda mig klart med det här så jag kan få sova, så lovet kommer :)
Godnatt och sov så gott : )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är faktiskt det jag saknar nästan mest med skoltiden: LOVEN.
Passa på att njuta... :D
Trevlig kväll

2007-10-25 @ 23:00:07
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0