Projektvecka .

Sitter i A3 nu och skriver om Ishockey i Lettland, inte så kul men det är ganska slappt ,-)
Nu var det ett tag sen jag skrev senast, skulle ju försöka bli bättre på det, men jag får försöka ta tag i det .
För att dra helgen i snabba drag så i fredags tog ja,Sara, Natalie, Jenny & Fredrik tåget in till Västerås och festade loss : ) Hade jätte kul ända tills mobilen försvann! Det mesta pekar på att den är snodd eftersom vi inte hittade den :/ Att folk fortfarande inte kan förstå vad som är mitt och ditt !? Men men, sen i lördags skulle vi ha match mot Rune men dem dök inte upp så vi vann med 10-0, inte så kul. Sen på kvällen åt jag först pizza med Hanna, Carolin, Malin, Pernilla och lite senare kom Johanna :) Sen gick vi hem till Hanna för gott dricka och umgänge .-)

Så i söndags blev det bara slapp & mys :)

Igår hade vi första träffen med lucia uttagningen. Man fick prata med en jury och sen provsjunga för körledaren Anna :) Jag var nöjd med min insatts, och resultatet gjorde att jag blev vald till en av de 7 lucia kandidaterna i Arboga :) Nu blir det en rolig tid framöver : )



Men nu ska jag vara aktiv och jobba vidare. För idag blir det en fullspäckad dag, först träning, ledarmöte och sen måste jag plugga eftersom jag ska göra mitt företagsekonomi prov imorgon.

Men aktiv var det..
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0