Tyskar på besök (-.

När de kom i tisdags så gick vi ett par stycken och åt pizza tillsammans, sen visade vi dem en liten del av Arboga haha, det finns ju inte så mycket att visa av våran extremt stora stad ,-) Så igår hade vi rundvandring i skolan med de och sen gick vi till rådhuset där Olle Ytterberg pratade så fikade vi med torra bullar och äckliga festisar. På kvällen så fikade vi, gick runt överallt och slutligen hamnade vi i ishallen och kollade på J20s träning, haha .
Sen idag så är dem i Örebro och kommer inte hem förens klockan 5 :-D Då får vi några timmars ledigt.
Sen ska vi kika lite på våran träning, så hem till Fanny för att  hitta på någonting :p
Sen måste jag ju berätta att det var min tur att köra idag på trafiken, finally. Körde med Erik & Sara, det gick väl hyffsat hehe, fick köra tillbaka också ,-) Sen flöt dagen på som den brukar. Gick hem på spanskan, för vi skulle plugga och de "gör" jag hemma sa jag.

Sen imorgon ska vi till Stockholm, det blir nog kul .-)
Först ska vi kolla på Vasamuseét & gamla stan, sen blir det tid för shopping och på kvällen ska vi kolla på Opera.

Men nu ska jag kila ut på en promenad i regnet :-)
Ha en bra dag  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0