Då var vandringen avklarad .

Då har vi vandrat runt Maxelmossen.. De var ju helt okej, :p Och som jag anade så fick vi gå själva med 10meters mellanrum en bit, och jag klarade faktist av de, pratade inte på hela vägen :D Var faktist skönt att få tänka lite utan musik för en gångs skull ;) Lagade till nyponsoppa på stormkök oxå, de var Madde en riktig hejare på :D Så spelade vi rugby, och lekte någon annan lek, fick lära mig knyta en robansknop oxå, de ni hah ;) grilade korv och så, sen traskade vi hem. Och nu ska jag ta en dusch sen kila ner till de där förbannade fritid & kultur eftersom mina nycklar fortfarande inte funkar :@ sen ska jag gå en promenad med min mp3, och plugga på spanska läxan. Får inte heller missa idol som är ikväll, och för er som vill veta så den 9:e november ska jag åka på idol för de tredje året i rad : D
Då vet ni vad som gäller sen ;)
Men nu ska jag kila och göra lite nytta, hejsvejs :-)





Vandring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0