En helt vanlig söndag .

Så var det söndag igen... Började städa rummet idag istället, & storstädning blev de, han inte riktigt bli klar, men de sista ska jag göra snart. Åkte med Klara, Carina & august och kollade på när Alexandra & Zingo tävlade sen, jätteduktig var de :) Ibland undrar jag varför jag slutade rida? Skulle så gärna vilja börja igen. Men kommer jag ihåg någonting, och har jag tid ? Nä de tror jag inte! Iallafall, åkte hem bytte om för att sen möta Emma & Fiffi i ishallen. Kikade på hockey med de så blev de en snabbis promenad och sen hamnade jag här. Nu ska jag väl göra någon nytta, städa kalrt rummet kanske eller slänga mig framför tv:n och kolla på Oc, hmm de blir nog båda. Undra bara i vilken ordning de kommer ;p Kan ju också tillägga att våran kära tvättmaskin vill inte fungera längre. Nu har vi inte kunnat tvätta på över en vecka eftersom de  jobbar i källaren, så nu idag när pappa kopplade in den igen så fungerar den inte!! Så nu har vi världens tvättberg. Så vi kör upp till våran kära moster och tvättar där haha tänk så de kan bli : )

Men nu ska jag gå och göra lite nytta.
Pussilago ,-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0