Heder

Gick bra på vårdcentralen, fast de här var den första och ända gången som jag gick dit sjävl tror jag, men så ska det inte fortsätta, nä utan mamma ska sitta där brevid. Jag kanske låter barnslig nu men jag har en hemsk läkare-doktor-sjukhus-tandläkar skräck och jag undrar om jag någonsin kommer bli av med den? :S
Tog mig en liten  promenad sen, så lagade jag mat till familjen och Berndt, korvstroganoff och ris bjöd jag på ,-) Sen skyndade jag och mamma oss ner till Samuelssons måleri där vi tog hem 4 tapet kataloger, och jag vet nästan vilka jag ska ha, hoppas att det blir bra, fick lite tips och hjälp av Elin också :-) Nu har jag kikat lite på idol och de där nya programmet med Victoria Beckham och hennes familj. Så nu väntar bara sängen och boken Heder som jag måste läsa i. Så nu rundar jag av..

Godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0