Helgen ,-)

Kul inlägg nedan haha, men nu ska jag dra min helg :p

Man kan väl nästan säga att helgen började i torsdags då de var skutt. kom till Hanna runt 8 tiden, där befan sig även Carolin, Johanna, Josefine, Pernilla, Natalie och sen kom även Anton, Nicklas & Linus :)  blev en liten förfest, sen kom Carro, Dessan & Jessica och hämtade upp oss så började färden mot Kööping =) Kom fram och det var en jätte lång kö, men efter ett tag så var vi väl inne :-) dansade sen ett par timmar, så vid 1 kom Jessica och hämtade oss igen, somnade ganska fort när jag väl var hemma, hade jätte skoj, tack för den kvällen :-)

Var inte lika roligt sen när jag skulle ta mig upp på fredags morgonen för skola :/ men de gick, vi hade ju inga vanliga lektioner heller, eftersom vi hade sp/vip dag, så slutade vid 11 efter att ha lekt ett par lekar . Åkte då vidare mot Tuna park med mamma, August, Klara, Anton & Carina :) Hittade inte mer än en tröja & två par örhängen, men men . Kom hem sen vid halv 8, fick snabbt göra mig i ordning eftersom tåget till örebro gick 20.40. Mötte upp Carolin på station och åkte viare mot Örebro. framme i örebro mötte vi upp Ida, så tog vi en taxi till Pontus där festen hölls. Carolin och jag var rätt trötta sen dagen innan så vi tog de lite lugnt. :P Sen någongång rörde vi oss mot donkan för lite käk innan vi skulle ta bussen hem,. Tack för en trevlig kväll tjejer :-)

Vaknade runt 10 på lördagen och rörde mig fram emot halv 12 intill Sturehallen. Träningen gick jätte bra och sen var det ledarmöte. Kom hem och fick i mig lite mat. Var inställd på en slappardag, men de ändrades ganska snabbt efter en konversation med Sara :D Så vi började planera kvällen som skulle spenderas i Västerås. Efter ett tag så löste allting sig i sista stunden som vanligt, haha. Lyckade övertala Jenny att följa med. Så vid halv 8 så åkte vi till Västerås, efter ett tag så hittade vi fram till Anton, Martin & Johannas lägenhet :) Hade jätte roligt, med en massa nytt folk ,-) Jessica kom och hämtade oss vid 2 så var hemma vid 3, slockande lika fort då som jag gjort de andra kvällarna.

Vaknade runt 1 idag, skönt att äntligen få sova ut :-) Ska snart ta en dusch och sen blir det hockey med Emma :)
Ska bli kul att se tjejen, de händer ju inte allt för ofta nu :/

Men om man ska sammanfatta den här helgen så får den 10/10 :D

men nu väntar duschen,
Byebye ,-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0