I don't play your rules I make my own

Då var helgen snart slut igen då.. och imorgon är vi back in school .

Men den här helgen har varit riktigt rolig :-) fredagen började med skola, kilade sen upp på stan för att uträtta ärenden. mötte sen fia, så blev det en fika med henne och sara :) sen fick sara gå hem för vi skulle köpa present till henne. så jag och fia väntade på jenny i typ en timme, men inte kom hon. så vi kilade hem och DÅ ringer hon och säger att hon hade missat tåget, haha. så sandra jenny och jag fick kila upp på stan och fixa presenter. sen gick vi hem till mig och bestämmde oss för att äta kinamat :D sen när vi hade tryckt i oss allting och var mätta och belåtna så kom elin & sara. så kikade vi på hem till midgård haha fyfan vad bra det är ;D sen kom fia och gjorde oss sällskap :-) blev en tidig kväll eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen för att åka till örebro och shoppa. 

Halv 9 lördag morgon möter jag upp sara och anton på stationen, åker till örebro, sätter oss på donkan och väntar typ i en timme på att affärerna ska öppna. hittade ett linne, en tröja, en klänning, halsband & smink. kilade sen hem för att börja fixa inför kvällen. får höra sen att det inte går några bussar till fellingsbro så måste försöka få tag på nån som kan skjutsa dit oss och hem, men de fixade sig ganska snabbt.
åkte sen till sara där man fick god drink & jättegod mat , jag tackar för det :-) blev förfest med johanna, sandra, sara och senare kom jenny :) sen kom johnnie och patrik som skulle köra mig, sara, johanna, sandra, jossan, carro och sofia till fellingsbro :-) gick till svensson och festade lite, sen till parken och tillbaka till svensson. sen kom håkan och körde hem oss. Tack för en trevlans kväll : )

image3

NI ÄR BÄST <3


Kommentarer
Postat av: madde

du tycker väl om mig med även fast jag inte är med på bild? (a)

2007-09-06 @ 20:52:27
Postat av: Anonym

Självklart tycker jag om dig med Madeleine :D

2007-09-15 @ 23:56:04
URL: http://Juliathorstenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0