Kusinbarn :D

Vaknade av att en August kom inspringande till mig och berättade att kl. 23.45 födde Johanna en lite pojke :-)Så nu har de kommit 1 av 3 kusinbarn. Bara 2 kvar att vänta på ;p

sen igår övningskörde jag och pappa med morfars bild :D sen blev det en liten promenad med Emma sen hem, kikade film & somnade tidigt :-)
Imorse var jag med på Klaras öppet hus på brattbergsskolan, sen hade vi träning på 5 personer i sturehallen, jippi vad gör man då? haha, men vi lyckades någolunda. Sen ikväll blir det film,godis,chips,mys & fotbollstittande med Sara, sandra, johanna & jenny, Ja gillart ;-)

Så imorgon måste jag plugga till företagsekonomi provet som är på tisdag, får väl se hur de går.

men nu kom jenny hit, så nu ska jag röra mig :D
ha en trevlig helg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0