Lördag

Igår blev de film med sara & sandra :-) Vi såg Smala Sussi, tror inte de är en av mina favorit filmer haha. sen så la jag mig & kikade på Hem till Midgård, de är iallafall en av mina favorit filmer, eller favorit serie :D
Idag så kikade jag på a-laget när de hade serie premiär hemma mot Torslanda. Vinst blev de också :)
Elin & Jenny spelade, ni är ju för goa mina töser : )
Sen så ska jag in och kolla på u-laget som också har match, hoppas på vinst där med :)
Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut, Fest ? eller myskväll med Svensson Svensson? hmm, båda lockar.
men som sagt allting visar sig sen.
Nu ska jag röra mig härifrån, ha en fortsatt bra dag :-)




Jenny&Elin <3

Kommentarer
Postat av: elinnord

euw!! vaker bild julia, vacker bild;)

2007-09-16 @ 09:52:57
Postat av: Julia :D

Klart den är vacker, de är ju två skönheter på bild ;)

2007-09-16 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0