Maxelmossen, vad kan man göra där?

Imorgon som sagt så ska våran klass vandra till Maxelmossen, haha. De kan ju bli trevligt . Bara vi inte får göra som de andra klasserna och gå med 10meters mellanrum utan att få prata med varandra, de kommer jag inte klara ;) Men vem kommer det igentligen?
Nä men jag hade inte så mycket att tillägga idag, så jag avrundar här :-)
Ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha med
full frys :D .



Min datorn skulle jag bara vilka kasta ut genom fönstret och vissa personer skulle ha en kula i huvudet!

Men gott folk, godnatt som sagt : )

Kommentarer
Postat av: elinnord

ja hoppas ja inte ska ha en kula i huvet!? de kommer göra förbannat ont;)

2007-09-04 @ 22:38:22
Postat av: Carolin

jag klarade att va tyst, jag tyckte det var skönt ;) haha och vilka är det som borde ha en kul i huvet? du vet hur nyfiken jag är Julia :)

2007-09-05 @ 10:42:44
URL: http://carooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0