och så vare plugg igen .... : (

Beställde min klipptid igår och hade turen att få tid idag klockan 12 =) Blev riktigt nöjd faktist, tycker Cissi får till de så bra, får väl se sen om jag lyckas lika bra imorgon, de brukar inte bli så .
Kilade sen tillbaka till skolan. men usch vad tisdagar är tråkigt alltså :/
Sen hade vi träning, gick faktist bättre idag :) Dom lär sig ;)
Snart ska jag röra mig neråt och plugga spanska eftersom vi har prov på torsdag. Ska prova att plugga utan datorn nu, antar att de kommer gå bättre ;p
Kanske tar mig ut på en liten promenad sen också om de inte regnar allt för mycket.
Men nu först ska jag läsa lite bloggar och checka bilddagböcker sen vare ju plugg som sagt ....

Ha en fortsatt bra kväll : )



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0