pärlor åt svin

Kalas för Alexandra igår : ) Och idag blev de träning, hockey, barnvakt åt Elvira, övningsköra sen slutligen hade jag tid att gå till Sara för att kolla på beck filmen :) Hade hoppats att den skulle vara bättre, men får hoppas på den sista filmen som kommer 10 oktober istället. Kikade hem och åt, hamnade sen här. Så nu ska jag snart kila ner och sociala mig med min familj. De blev inte mycket fart i denna helg, men har inte mig nått imot. Ibland måste man ta det lungt. Vilket jag kommer få göra de två kommande helgerna också eftersom jag ska på utbildning nästa helg och veckan efter kommer tyskarna. But that's life. Städa rummet kanske jag ska ta mig i kragen och göra. jo jag vet, kul en lördag lixom? men ibland måste det också göras...
Men tv:n var det.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0