bloggtorka

oj oj oj, hur länge sen var det jag skrev här igentligen ? nästan en månad, eller ja elin skrev ett inlägg här förut ;p
men nu har jag haft ett uppehåll och hämtat nya skrivkrafter, eller ja det kan vi hoppas på ;)

hur som helst så ska jag & min kära klass sp2 åka till riga imorgonbtti & kommer hem på fredagkväll :)
kommer garanterat bli en sjukt rolig vecka :)

men nu måste jag röra mig vidare, blev inte nått speciellt långt inlägg, men det är mycket som ska fixas & trixas imorgon innan vi åker!

ha det bra här hemma, vi ses & hörs om en vecka! :)

PUSSILAGO

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det blir skoj ;)

2008-04-06 @ 14:17:40
URL: http://liiiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0