18-20 kort

Jaha ett nytt inlägg & vad ska jag skriva här då?

Skola idag, häde ingenting speciellt, sen skjutsade ja på mormor, morfar&Klara & skrev psykologi, det går faktist bra nu :) Så snart ska jag krypa ner i sängen & läsa i engelska boken sen sova tidigt. Jag har ju ingen tv så inte kan jag kolla på film... Fast jag börjar bli väldigt sugen på att kolla på Mamma Mia. 

Idag så skulle Emma & jag ta oss till Stadskällaren för att köpa biljetter till juldagen, men när hon frågade efter våra legitimation&fick se de så sa hon att vi var för små! Dom hade 21års gräns då! Vi står där som två frågetecken & fattar ingenting.... Går ut igen utan någon biljett. När jag kommer hem så ringde jag upp Tomas Bergström, för ja tyckte det verkade konstigt & så vart jag arg, jag vill ju ut på juldagen! Han sa att om man har 18-20 kort så kommer man in om man är född 90 eller 89 & då lugnade jag ner mig för det har jag :) Så då löste sig det på en gång.

Nu vet ni det & nu ska jag lägga mig & läsa.
puss&godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: sara

hm,nu hajja jag inte.

så, man ska inte fixa 18-20 kort?

eller whaaat :S

2008-12-03 @ 21:04:05
URL: http://paaintitblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0