alla dagar är inte på topp

Oj idag blev det inte mycket skrivet här inte. Men det är inte alla dagar man är på topp.
Sitter just nu och lyssnar på en massa Astrid Lindgren låtar, åhh vad dem är bra :)

Snart ska jag sova igen. Usch vad jag är trött på kvällarna.
Men imorgn blir det ingen skolan, utan istället åker jag upp & kollar på Klaras luciatåg, sen åker jag med Malin och Johanna  till Örebro & köper de sista julklapparna :) Helgen blir lugn för min del, ska verkligen försöka bli klar med allt skolarbete jag ligger efter med. Det kommer bli en tråkig helg. Men de måste bli så. På söndag så har vi det årliga pepparkaksbaket här iallafall :) & just ja, imorgon ska jag vara chaffis åt mormor&morfar som ska ut & spela kort :)

Men nu orkar jag inte skriva mer här.

godnatt hörrni :)

Kommentarer
Postat av: madde

det är riktigt skönt :) man är ju utvilad dagen därpå sen ;)



jag tog mig en ledig dag idag, orkade inte gå på en lektion! :D

vad gjorde ni på psykologin? :)

2008-12-12 @ 10:21:27
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0