bakis dag

Hallå!

Dålig uppdatering, men jag har annat för mig än att sitta fastklistrad framför datorn hela tiden.

Gårdagen var riktigt rolig tycker ja. De fanns stunder som var mindre roliga, men om man ska summera hela kvällen så var den jätte bra :) Imorse när ja vaknade var det inte lika kul. Ja trodde inte jag skulle överleva dagen. Men nu har jag snart tagit mig igenom den. Tog mig en promenad med Emma, Elin & Jenny sen upp till Aspis & köpte en dricka sen gick vi hem till Jenny & åt köttfärspaj & kollade på film (:

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och göra ett försök att bli lite piggare sen ska vi åka ut till moster på landet & spendera kvällen där :)

Ha en fortsatt bra dag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0