blogg lov?

Usch vad jag är dålig på att blogga nu. Men jag kanske känner att jag behöver ett lov från bloggen precis som från skolan. Jaja struntsamma.

Idag har jag skjutsat runt på mormor, handlar mat till nyår, hälsar på hos kusinerna & lyckats blivit sjuk.
Hostar, lite smått feber & ont i huvudet. Inte bra Julia. Peppa peppa att ja blir frisk till nyår!

Imorgon ska vi ut till moster vid 10 & äta julfrukost och ha en liten julafton eftersom Elmer & Elvira var sjuka på julafton så ska vi fira lite jul för som imorgon :) Och de gör inte mig nått för jag tycker bara att det är mysigt när släkten träffas :) Sen ska vi in till Örebro för att bowla & äta :)

Men nu ska jag kolla på Oc sen sova.
godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0