dålig dag kanske?

Jahapp den här dagen började inte bra, så man kan ju alltid hoppas att den slutar bra.
Trasig dator, trasig tv, trasig boxer, trasig bil, bet bort en bit av min tand igår, fick mitt körkort & ja tänker inte tala om hur de kortet såg ut!

Kan inte allting bara fungera som det ska. Måste allting krångla hela tiden!?

Blev iallafall glad när ja såg att ja fick mvg på mina psykologi uppgifter :) Så idag om jag får igång min dator där hemma ska jag skriva klart alting jag ligger efter med. Nu blev jag lite motiverad iallafall =)

Och maten är god idag, pasta & köttfärsås, mums :)
Hoppas att det blir god mat hemma ikväll också. Sen efter skolan ska jag ta mign en promenad, måste börja röra mig mera nu, sitter alldeles för mycket i bilen nu, fast de är ju kul ;-)

Nä nu ska ja kila iväg & hitta på nått annat.

Hoppas att dagen får en bättre fortsättning.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0