Elin gästbloggar

Nu är det dags för en gästbloggare..och det är jag, Elin Nord som har fått äran att gästa Juliets blogg! Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på och skriva här för att det ska roa er läsare. Kan ju börja med att säga att jag sitter hemma hos Julia och tittar på idol med henne, Malin och Johanna! Vi vill nog alla att Kevin ska vinna, men Alice är bra hon med! jaja nog med idolsnack.
Vi har tidigare idag besökt Örebro. Alla hittade lite smått och gott och vi hade det allmänt trevligt. Mycket svordomar i bilen blev det, behöver inte nämna allt som hände haha.

Jag sitter här och rapar ibland så de andra håller på att kräkas..de är kul tycker jag! vilket äckel hon är tänker ni.

nej det finns skäl till att jag inte bloggar..inte speciellt underhållande! ha det bra hörrni och tack Julia för att jag fick gästa dig här på bloggen!



Sen kan jag säga att Birk är så söt att jag skulle kunna käka upp honom.. jisses! ronja däremot...
Undra vad karln gör nu för tiden? är han fortfarande lika söt ska jag fan leta upp honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0