fram & tillbaka

Äntligen hemma efter ha flängt fram&tillbaka överallt idag.
Kom på att jag ville åka till tuna park idag & byta en klänning, så jag fick med mig Sara&August. Bytte klännigen & köpte kuddar till mamma&pappa, sen åkte vi hemåt. Då gick ja direkt ut på stan och mötte Johanna, sen kollade vi på luciakröningen, mötte mamma, pappa & deras kompisar. Gick till Stadskällaren med dom & fick mig en alkoholfri drink eftersom ja skulle köra. Gick efter en halvtimme, sen hämtade ja upp Johanna, Klas & Elvira som skulle på kalas, vidare till Sara och fixade hennes hår. Därefter åkte ja till mormor&morfar för att hämta pepparkaksdegen & slutligen vidare till viking för att hämta en pizza.

Så nu sitter jag här mätt&jäkligt trött. Känner att förskyldningen sakta men säkert kryper sig på & det är inte kul..
Nu kilar jag mig ner & tar en varmdusch för jag fryser, sen ska jag försöka läsa lite i svenskaboken.

ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0