gästbloggare :)

Hihi trevligt med Elin som gästbloggare, kanske blir fler gånger :)

Struntade i skolan idag och jag fick ändå veta att jag inte hade några lektioner sen. Åkte till Örebro med Malin, Johanna & Elin. Hittade sista julklappen till Anton & lite saker till mig själv :) Och som Elin skrev så blev det många svordomar i bilen! Jäkla människor, kan man inte köra bil ska man inte göra det!!
Nog om det nu :)

Nu kollar vi på idol & ja vill att Kevin ska vinna! Men Alice är riktigt bra hon med :)
Sen ska jag kanske åka och hämta mormor, morfar & deras kompisar ikväll, dom är & spelar kort :) Men mormor var orolig över vädret, men det ska nog gå bra : )

Nu ska jag vara social me dom andra :)

hejdå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0