happy new year!

Sitter här lite små sjuk fortfarande på slutet av 2008. Vad har hänt under året igentligen? Jo jag har vart i riga med min klass, turkiet med tjejerna, grekland, på peace&love och ja mycket mer. För att inte nömna sommarens alla festligheter. Många roliga & mysiga stunder men även några mindre roliga. Nu blickar jag fram till nästa år 2009 som vi ska välkomna om några timmar. Känns som om det var igår vi var hemma hos Natalie & stressade runt med kläder, smink, hårfix osv. Men det är ett helt år sedan, tiden går så himla fort.

Nu ska jag fixa klart det sista för om en timme kommer tjejerna hit så ska vi laga mat & senare tar vi oss ut mot landet :) 

G O T T  N Y T T  Å R ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0