julradio

Äntligen fungerar den som den ska. Skönt det!

Siter & lyssnar på julradion nu, men jag känner inte den julstämningen som jag brukar göra :s Kan det ha med vädret att göra? Jag vet inte, jag tycker tiden har gått så fort att jag inte hinner med. Men jag ska nog snart hinna ikapp.
Nu ska jag skriva mer på psykologin sen åka med mamma & August upp till moster&kusinerna för han har stukat foten idag. Ser lite smått roligt ut när han skuttar fram här hemma, haha. Men ja vet hur det känns, för hur många gånger har inte jag stukat mina fötter? Jag har tappat räkningen. Sist var iallafall i januari har jag för mig när jag & Jossan festade loss i brattberget med grabbarna, haha de var en sjuk kväll men jäkligt rolig ,-)

Nej nu ska jag inte skriva mer strunt här. Det har blivit en väldans massa inlägg idag, kanske rekord..

hejdå

Kommentarer
Postat av: madde

2008-12-03 @ 07:19:08
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: madde

ja det kan man undra ;)



du det var riktigt mysigt! men du var duktig och var ute och gick såg jag :D

2008-12-03 @ 07:20:11
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0