min julafton

Så var snart årets julafton över & det är ett elt år till nästa! Men jag har haft en underbar julafton med min släkt :) Även fast den inte såg ut som den brukar så är jag nöjd, det finns saker som gjort mig glad & saker som gjort mig mindre glad. Till exempel att morfar blev bättre så han var med under hela dagen! :) Sen att Elvira&Elmer låg hemma & var jätte sjuka var minde roligt :/ Men jag hoppas att dom kryar på sig fort nu!

I julklapp fick jag pengar till sälen, ny fungerande mobil, kläder, smycken, saker till rummet & en massa annat smått&gott :-) Jag är supernöjd! Tack :-)

Men nu är jag helt slut efter den här dagen så nu ska jag sova & ladda batterierna tills imorgon! Då blir de förkrök hos Dessan sen bär de av vidare mot källarn! ;-) Hoppas på en toppen kväll & det tror ja att det blir ;-)


Hoppas att alla har haft en bra julafton :)
Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0