pulka?

Hej hej hallå!

Kollar på nått program om mamma mia musikalen på 3:an. Roligare än så har jag inte.
Elin och Emma ville att ja skulle med och åka pulka sen, så ja får se om ja gör det. Men de är ju så kallt. ... :s

Åkte iallafall till Köping med Sandra idag och kollade med bilar, kan ju hoppas att allting löser sig nu. Sen när ja kom hem åkte jag och Carolin till Marieberg och kollade lite där. Bytte en tröja till en grå klänning och köpte 2leggings, mer än så blev det inte. jag känner mig folkskygg när de är så mycket folk haha.
Så nu väntar ja på ett Emma eller Elin ska höra av sig så får ja se vad kvällen har att bjuda på, ananrs stannar ja hemma framför en film :)

Men nu ska jag gå upp & sociala mig, mormor är här på middag ikväll (:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0