ridkalas & match

Vaknade runt 8 imorse men orkade inte gå upp så jag låg kvar & drog mig till typ halv 10 då min kusin ringde & frågade om ja ville vara ,med & assistera på Elviras barnkalas. & jovisst kunde jag det, så bara in i duschen sen tog ja bilen ut på landet där ridkalaset hölls :) Runt 2 kastade jag mig in i bilen & gasade snabbt tillbaka till stan för vi hade match i Vasahallen. Blev en förust, men jäklar vad dom spelar bra!! Det här var den bästa matchen hittils & jag är så stolt :) 

Nu sitter jag här hemma & ska snart ta mig nått att äta sen pusta ut i två sekunder. Ikväll ska jag hitta på nått med Natalie, sen hakar nog kanske Jossan, Sara&Johanna på också :)

Men nu ska jag kila upp.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0