tandläkar skräck

Sitter & lyssnar på julradio.se :) verkligen någonting att rekomendera för alla julälskare som mig :)
Jag vet att Natalie sitter & lyssnar på det, så jag har skickat in en massa hälsningar till henne som jag vill att han ska läsa upp, men han har inte gjort det så jag fortsätter skicka in ;-)

Var föresten hos tandläkaren idag.... Det var en mardröm, jag hade inte min vanliga tandläkare utan jag hade nån jäkla kärring som knappt kunde svenska & vägrade ta hänsyn till min tandläkarskräck. Jag som förengångsskull skulle våga gå till tandläkaren utan mamma, men hejdu det kommer jag aldrig våga göra igen. Usch var elak hon var hela tiden, bara skällde över hur mina tänder såg ut, att jag inte slappnade av osv. Nej usch det var inte kul, kunde knappt säga hejdå när ja gick därifrån. & så sa hon att HON var tvungen att laga min tand i slutet av januari, de fick inte min vanliga tandläkare göra. & om jag tappade min provisoriska lagning fick jag inte ringa tillbaka. :s Så åkte direkt till mamma på jobbet efter ja vart där & han inte mer än in förens tårarna började rinna... Så mamma ringde tillbaka dit &  får jag inte min vanliga tandläkare sen ska jag inte gå tillbaka dit, då går ja någon annanstans & struntar i om ja måste betala.

Tack jävla turk kärring!


Nu ska jag plugga på rättskunskapen.

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0