Alla hjärtans dag

Oj nu var det verkligen längesen jag skrev någonting här. Me så kan det bli.

Kan ju passa på att berätta när jag vaknade idag, 03.41 tror jag klockan visade när jag kollade på den.
Vaknade av att tv:n stod på och att jag var kissnödig. Efter många om och men tog jag mig upp för att stänga av tv:n & kissade, men vafan sen var det kört! Kunde inte somna om! Det var en pina kan jag berätta, ligga där jätte trött och vill hinna sova ett par timmar till och det bara inte går. Då är det illa. Så jag slog på datorn och kollade igenom bilddagböcker, kollade på karlsson på taket & nyss läste jag en massa bloggar som jag inte gjort på flera dagar så de tog sin tid.

Kan ju passa på att skriva ner lite om gådagen, inte för att den var så händelserik, men då fyller jag ut lite.
Fick reda på i tisdags att vi bara skulle ha idrott som började 13.20, skönt med sovmorgon tänkte jag eftersom ja inte kunde jobba då. Men sen sent på kvällen berättar Jonte att vi inte har idrott så vi var lediga hela dagen, skönt!
Tanken var att jag skulle sova ut till typ12 kanske, och sen gå till mormor & morfar för mat. Men ha nej så blev det inte. För min kära vän Carolin även kallas Schackis började sms:a mig vid halv 9 ? Hon tyckte inte att jag skulle få sova ut. Men Carolin du ska få igen (;

Strax efter 12 gick jag till mormor & morfar för mat iallafall, tanken var att jag skulle stanna nån timme sådär, men tror jag var hemma vid 7 typ? haha :p
Så de blev en heldag med en massa småttingar. Började med stt Johanna, Elvira & Elmer kom förbi, sen ett par timmar senare kom Klara och Carina, sen kom Ida, Jim & lilla Noel, sen slutligen Maud & Daniel.
Sen skjutsade Daniel hem mig & då blev det matteplugg, sen sängen.

Och idag då. Skola om ett tag, sen ska jag hem och skriva klart en svenska recension, in på träning & sen ikväll blir det alla hjärtans dags mys hemma hos Sandra med henne, Sara & Jenny :)

Imorgon är det ännu en efterlängad helg! Ser ut att bli fest på fredag, handboll & mys på lördagen :)

Men nu ska jag gå upp och prata lite med mammsen innan hon åker till jobbet :)

over and out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0