Fix & trix

Imorse när jag kom till skolan & skulle ha geografi så skulle vi kolla klart på filmen vi såg igår, men det visade sig att vi kollade visst på hela igår så vi fick ledigt, kul att vara i skolan då när man kunde ha tagit sovmorgon till typ 10 över10! men men, fick börja svenskan tidigare, sen kilade jag hemåt eftersom jag hade ont i huvudet.

Slog mig ner i soffan & kollade på Beck- I guds namn, så kom Carolin & gjorde mig sällskap :) , sen halv 3 traskade hon vidare mot trafikskolan.

Nu efter många om och men, så slutar det med att ja, Johanna, Sara & Jossan tar tåget in till Västerås vid 7 & festar loss :)
Så nu är det dags att tralla ner en våning för dusch & lite fix. Vid halv 6 kommer Jossan & hämtar upp mig sen åker vi vidare mot Johanna för förkrök :)

Byebye party people ,-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0