Grattis i efterskott

Glömde bort att nämna i inlägget igår att jag hade namnsdag då. Så grattis i efterskott till mig själv :)
Igårkväll kom Johanna, Sara & Carro hit och vi kollade på melodofestivalen och se upp för dårarna.
Sen vid halv 2 hoppade jag ner i säng och sov ända till halv 1 idag, de var riktigt skönt att få sova ut :)
Och idag då? vad ska jag göra då? Det har jag faktist ingen aning om, måste skriva klart en svenska recension. men det tar ju inte hela dagen att göra. Ikväll ska jag iallafall bänka mig framför tv:n som vanligt & idag har det kommit till ett program som jag ska se. Så först är det Skärgårdssoktorn 18.30, sen Andra avenyn 20.00, sen En annan del av Köping 20.30 & slutligen Wallander 21.00 :)

Idag kommer mamma och pappa hem från Stockholm också, dem åkte dit igårmorse :)
Men nu ska jag kila upp och göra någon nytta vad nu det ska bli?
Kanske gå till mormor och morfar och hämta min namnsdagspresent? Ja det visar sig sen.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0