Kusinbarn : )

Blev partaj igår, riktigt kul var det :) Kom i säng sent, & det blev inte överdrivet många timmars sömn men men smällar man får ta.

Fick ett sms imorse av min moster där det stod att Ida fick barn typ 07.15 har jag för mig?
En liten söt pojke blev det :)

Sen idag har jag kollat på handboll, först 94-95 tjejerna, sedan a-laget :)
Gick vidare med la familia till Lotta & Roland där vi fick mat. Sen fortsatte jag mot Konsum och mötte upp Hanna & Carro där. Köpte med oss onyttigheter hem & bänkade oss framför tv:n Nu har dom kilat hemåt & jag ska krypa ner i sängen nu. Imorgon är det två matcher i Eskilstuna som står på planeringen, sen får vi se skulle behöva plugga också.

Men sängen var det ja..
over and out :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0