Ronja Rövardotter

Matcherna gick sådär, ingen vinst i bagaget med dom spelade jätte bra :)
Åkte vidare til Folkesta med mamma, carina, klara & mormor sen, men vi åkte hem nästan lika fort i snöslasket.
När jag kom hem var jag helt  slut, så det blev att bädda ner sig i soffan framför tv:n, sen tog jag och pappa morfars bil och övningskörde en stund, men det var inte mycket att hurra över. Bara en jäkla massa snöslask, så de var svårt. Men vi överlevde och nu hamnade jag framför tv:n igen. Just nu är det Ronja Rövardotter går.

Imorgon hoppas jag på att cypern resan bokas :)
Sen har vi trafik och då hoppas jag att Berit kom ihåg Älg-filmen som Carro & Sara ska se. Jag & Jossan lovade att hålla dom sällskap då :D

Men nu ska jag gå och göra lite nytta, vad nu det blir?
Haha det visar sig,

byebye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska du till Cypern? :)

2008-02-03 @ 21:02:46
URL: http://jennylingehag.blogg.se
Postat av: Carolin

Det blev ju ingen älg-film, haha vad SYND! ;) Ikväll måste vi boka, fyfan vad kul! Jag vill få det gjort ;)

2008-02-04 @ 12:37:43
URL: http://carooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0