Rubrik

Gårdagen var inte mycket att hurra över, förutom att vi bokade turkiet resan! :D
Sen när jag kom hem var det tusen personer som skulle ringas fram och tillbaka, men men det gick det med.
Och körlektionen igår, ha! den ska inte ens nämnas...

Men nu är det en ny dag med nya möjligheter. Skolan flöt på som den skulle, kilade hem innan sista lektionen. Fick huvudvärk, sen så måste jag plugga svenska eftersom vi har prov imorgon!

Och slutligen, varför ska det småpratas en massa onödigt skit för? Blir så trött på sånt...!
Aja, jag kommer iallafall få en sån jäkla bra sommar! :)

Men nu ska jag kila

over and out / julia

Kommentarer
Postat av: sara

skit i det dära, och se fram emot våran resa nu :)

2008-02-07 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0